| Autor |
Nachricht |
|
Bier_Boxer
|
Verfasst: Montag 22. August 2005, 10:27 |
|
|
black_panther hat geschrieben: Zitat: Verglich üses YB nie me mit em SCB. Mir YB-Fans si nid so primitiv di dere ihri Fans! Mir hei meh nivo!!! Mir bruche keni Trummele. Mir hei üssi stimm, u we me när di nächste 4 Tag heiser isch (wi ig nachem Match YB-GC Match) de isch das richtig eso!!!
was wosch itze mit däm säge: nid so primitiv aber äbe glich o primitiv??? isch e ganz eifachi rächnig. wos viu lüt git git's o viu gigle..... i möcht o nid mit jedem im wankdorf es bier gah trinke...... 1. hani nid gnue durscht für 13'000 bier u 2. gits o im wankdorf gigle.
_________________ Langer Schwede - Kurzer Finn
|
|
 |
|
 |
|
black_panther
|
Verfasst: Montag 22. August 2005, 14:35 |
|
Registriert: Sonntag 14. August 2005, 12:25 Beiträge: 1122 Wohnort: Zollikofen
|
Ja klar, das wot ig ja ou nid mit däm säge. Aber sobau öppis uffäuigs bekannt wird, heissts plötzlech, das aui YB-Fans so hirnamputirti Affe si. (Wi momentan wäg de Hools vom FCZ). Weisch, eis geit um z'allgemein Image. U mir wüsse ja, was SCB-Fans für es Image hei (ok, bi fiune trifts när ou zue...  )
|
 |
|
Gonzo
|
Verfasst: Dienstag 23. August 2005, 13:27 |
|
Registriert: Freitag 21. Mai 2004, 10:37 Beiträge: 3822 Wohnort: Bern
|
...und ich will solche Cheerleader sehen!

|
 |
|
Bier_Boxer
|
Verfasst: Dienstag 23. August 2005, 13:55 |
|
|
|
_________________ Langer Schwede - Kurzer Finn
|
|
 |
|
 |
|
black_panther
|
Verfasst: Dienstag 23. August 2005, 15:36 |
|
|
|
 |
|
chato
|
Verfasst: Donnerstag 10. August 2006, 23:24 |
|
|
|
die trommeln machen halt schon ziemlich stimmung wie man heute abend bei den marseille fans wieder sehen konnte. immer und immer wieder haben wir mühe eine gute stimmung zu erzeugen, es wäre vielleicht schon mal eine überlegung wert, es mit ein paar trommeln zu versuchen. was meint ihr?
|
|
 |
|
 |
|
black_panther
|
Verfasst: Freitag 11. August 2006, 06:37 |
|
|
|
Tja, muss auch zugeben, hat zum teil sehr gut getönt. Die Franzosen haben praktisch 90 Minuten lang durchgesungen und so. Und bei uns gab es zum teil sehr lange unterbrüche, da sich einfach niemand getraut anzustimmen (Abgesehen von unserm Capo; ein grosses Lob an ihn!!!).
Ich bin der meinung, dass wir es mal versuchen sollten. Mann kan die ganze Aktion ja immer noch fallen lassen wen es nichts bringt.
|
 |
|
Oehen
|
Verfasst: Freitag 11. August 2006, 07:42 |
|
Registriert: Montag 7. August 2006, 13:12 Beiträge: 20 Wohnort: Mundigä
|
|
stimmig nume dür drummlene isch kacke. i finge äs tönt ersch würklech guät ir kombination mit lutem gschrei. weme de när nume drumlene ghört u süsch nüd isches nume pinläch. das bi üs säute würklech lut isch, sött mes us mire sicht liäber lasi.
|
|
 |
|
 |
|
black_panther
|
Verfasst: Freitag 11. August 2006, 08:12 |
|
|
Oehen hat geschrieben: stimmig nume dür drummlene isch kacke. i finge äs tönt ersch würklech guät ir kombination mit lutem gschrei. weme de när nume drumlene ghört u süsch nüd isches nume pinläch. das bi üs säute würklech lut isch, sött mes us mire sicht liäber lasi.
Da gibi dir Rächt. Aber äbe, ig ha d'Hoffnig, dass filech es paar Trummele d'Lüt würd motiviere. Äbe, mi chönts ja mau versueche...
|
 |
|
Ebbe Sand
|
Verfasst: Samstag 12. August 2006, 07:30 |
|
Registriert: Mittwoch 17. August 2005, 13:47 Beiträge: 205 Wohnort: Wankdorf D4 / Veltins-Arena N3
|
Grundsätzlich bin ich persönlich für Trommeln. Sogar eine eigentlich für Deutschland lächerliche Fankurve wie die im Dreisamstadion bringt so einen hervorragenden Support. Und es ist halt schon so, dass der Rhythmus stimmt und so unter Umständen auch der D Oberrang sowie das angrenzende C mitsingen würde. Aber ich denke nicht, dass das bei uns toleriert würde mit den Trommeln.
Ich hätte da noch eine andere Idee *Ironie ein*Sonst können wir ja noch Stimmung à la AC Milan machen. Capo schliesst sein Megaphon an einen Verstärker mit 30 Boxen an... Meistens hört man in Mailand dann nur die Boxen  *Ironie aus*
|
|
 |
|
 |
|