Registrieren    Anmelden    Forum    Suche    FAQ

Foren-Übersicht » www.ybfans.ch » BSC Young Boys Stammtisch

Autor Nachricht
 Beitrag Verfasst: Freitag 29. Mai 2009, 23:08 

Und am Schluss hets gliich no fürne versöhnende Abschluss glängt... Klar isch i de Hingerchöpf geng no irgendwie haut dä verpasst Cupsiegertitu, aber das me itz am Schluss Basu no gschlage het (nachere wohlgemerkt nid grd eifache erschte Haubzyt!) das züügt doch gliich drvo, ds YB im Spitzekampf ou cha siige... :) Klar wärs schön gsi, wärs imne Spiu um Platz 1 oder so gsi, aber würd meine.. freuie mr üs doch ou eifach a däm 2. Platz =)

Und Doumbia isch zu däm no Torschützechönig worde =) Scho z'zwöit mau nachenang steut YB dr Torschützechönig nachem Hakan Yakin im 2008! Ou e Grund zur Freuid =)

Beitrag Verfasst: Freitag 29. Mai 2009, 23:24 

was bringts?
Nächste Saison können wir nur davon träumen dort vorne zu stehen.. Das wird die bittere Realität sein.
Ausser wir kriegen doch noch einen Fähigen Teammanager, aber ich bezweifle es..
Denn die Baumannpfeiffe wird auch die nächsten 30 Titellosen Jahre auf seinem Arschkriecher- und Schönrednersessel kleben.
So wie de bazelibiiger ( Ig ha ke ahnig vom schutte, aber trotzdäm hänki mini schnorre bi transfers dri ) Niedermeier.
Und de Wörtliakrobat Grimm cha ou grad verschwinde...
Vorhär wärde mir nie die Tittumannschaft ha wo mir wei und üs gäng versproche wird.

Willkomme i de realität

Beitrag Verfasst: Samstag 30. Mai 2009, 03:31 

Guet, luege mrs mau e so ah... mir si immerhin Vizemeischter worde und si immerhin ou bis i Cupfinau cho... i meine klar, dStimme ändlech mau e Pokau zgwünne wärde verständlecherwiis geng wi lüüter und ou i muess zuegä me sett hei no mau äuä ändlech mau öppis ir Leitig obe ungernä aus geng bi de Trainer oder Spiler umezfiguretle und zsägä ja sligt siicher a dene oder ja...
I ha gliich meh oder weniger sGfüäu das mir vor Mannschaft här es Kader hei wo grundsätzlech nationau mitdrbi isch... was när di Siigerschwechi i de wichtige Spiu ageit... ja... ds isch när haut s'angere... Aber i dänke di Mannschaft het dr Wiue wiiterzcho und drum hoffeni haut dses ir Saison 09/10 sowiit isch, dses zBärn ou mau wider e Grund für ne Freinacht git :)
Drzue chunnt no, ds mr nid wüsse, wie sech dGägnerclubs wärde entwickle.... Bi gspannt was bi Basu wird ga... Dänke mau die hei dert äuä ou e Flick furt dr Gross z'entlah, aber ds versteit äuä niemer so genau... uf jede Fau müesse si e ziimli guete Ersatz finge, süsch spile si ir nächschte Saison vore nümm würklech mit, was üs natürlech de nur entgägä chunnt... :) Vo mir us hätt dGigi Öri zBasu ou grd ihri Sache packe chönne mitem Gross zäämä..

Foren-Übersicht » www.ybfans.ch » BSC Young Boys Stammtisch