| Autor |
Nachricht |
|
zwebu
|
Verfasst: Donnerstag 8. März 2007, 16:28 |
|
Registriert: Montag 29. Januar 2007, 17:08 Beiträge: 34 Wohnort: d sektor!!!
|
|
Final im Stade de Suisse
Der Zentralvorstand des Schweizerischen Fussballverbandes (SFV) hat entschieden, den 82. Cupfinal am Pfingstmontag, 28. Mai 2007, im Stade de Suisse Wankdorf in Bern durchzuführen.
Die bisherigen 81 Austragungen des Cupfinals fanden je fünfmal in Basel und Zürich, zweimal in Genf und Lausanne sowie einmal in Lugano statt. Zwischen 1949 und 2000 war stets Bern Durchführungsort des Cup-Endspiels.
Ja jetz müesse mir nume o no is cup finau cho de isch aues spitze!!!
|
|
 |
|
 |
|
Aufsteigerjunge
|
Verfasst: Donnerstag 8. März 2007, 17:46 |
|
|
zwebu hat geschrieben: Ja jetz müesse mir nume o no is cup finau cho de isch aues spitze!!!
Um wieder zu verlieren..!
Solltet ihr in den Cup-Final kommen,dann gegen uns..! 
_________________ Wir sind nicht von der Aare,wir sind nicht von dem Rhein,wir sind Von der Reus,dem Schläger-Verein..!^^
Zuletzt geändert von Aufsteigerjunge am Donnerstag 8. März 2007, 20:16, insgesamt 1-mal geändert.
|
|
 |
|
 |
|
emperor_2*YB
|
Verfasst: Donnerstag 8. März 2007, 19:50 |
|
|
|
zwebu hat geschrieben: Final im Stade de Suisse
Der Zentralvorstand des Schweizerischen Fussballverbandes (SFV) hat entschieden, den 82. Cupfinal am Pfingstmontag, 28. Mai 2007, im Stade de Suisse Wankdorf in Bern durchzuführen.
Die bisherigen 81 Austragungen des Cupfinals fanden je fünfmal in Basel und Zürich, zweimal in Genf und Lausanne sowie einmal in Lugano statt. Zwischen 1949 und 2000 war stets Bern Durchführungsort des Cup-Endspiels.
Ja jetz müesse mir nume o no is cup finau cho de isch aues spitze!!!
schöne news 
|
|
 |
|
 |
|
YB_for_ever
|
Verfasst: Donnerstag 8. März 2007, 23:34 |
|
Registriert: Donnerstag 16. März 2006, 05:47 Beiträge: 496 Wohnort: Wankdorfstadion
|
|
Ich bin erstaunt, aber natürlich froh, denn der Cupfinal gehört in die Hauptstadt und nirgends ander hin. N icht nur aus geografischen Gründen.
|
|
 |
|
 |
|
zwebu
|
Verfasst: Freitag 9. März 2007, 10:08 |
|
|
YB_for_ever hat geschrieben: Ich bin erstaunt, aber natürlich froh, denn der Cupfinal gehört in die Hauptstadt und nirgends ander hin. N icht nur aus geografischen Gründen.
Ja sowiso ghört dä nach bärn!
i meine zwüsche 1949 u 2000 isch dr cupfinau ja immer in bärn ustreit worde,
nume haut wärendem stadion neubou ischer z'basu gse.
jetzt ghörter sit letscht jahr weder bärn 
|
|
 |
|
 |
|
YB_for_ever
|
Verfasst: Freitag 9. März 2007, 10:15 |
|
Registriert: Donnerstag 16. März 2006, 05:47 Beiträge: 496 Wohnort: Wankdorfstadion
|
|
I würd mi nid druf verlah das das für d'zuekunft i stei gmeisslet isch.... Aber isy ömu das jahr heimerne mau uf sicher.
|
|
 |
|
 |
|
zwebu
|
Verfasst: Freitag 9. März 2007, 10:59 |
|
|
ja das isch mir scho o klar! aber weisch muesch optimistisch si
wär amu schöni vorstellig wenns jetz es paar jährli so würd si!!!!
|
|
 |
|
 |
|
ljungberg
|
Verfasst: Freitag 9. März 2007, 11:03 |
|
Registriert: Sonntag 5. Juni 2005, 16:51 Beiträge: 456 Wohnort: Olten
|
E Cupfinal ghört ine Hauptstadt ond baschta.
Öb etzt die doofe Bebbis s grössere Stadion hei ond me "Fans" aus mer...schiss druf... 
_________________ STOLZ YB-FAN ZU SEIN!!!
|
|
 |
|
 |
|
black_panther
|
Verfasst: Freitag 9. März 2007, 11:07 |
|
Registriert: Sonntag 14. August 2005, 12:25 Beiträge: 1122 Wohnort: Zollikofen
|
|
Gibt es eigentlich sonst noch ein Land irgendwo in Europa, in welchem das Pokalfinalspiel nicht in der Hauptstadt stattfindet? Meiner meinung nach nicht...
|
 |
|
YB_for_ever
|
Verfasst: Freitag 9. März 2007, 11:07 |
|
|
ljungberg hat geschrieben: E Cupfinal ghört ine Hauptstadt ond baschta. Öb etzt die doofe Bebbis s grössere Stadion hei ond me "Fans" aus mer...schiss druf... 
Isch o mini Meinig, aber ob ou dr SFV so dänkt !
- Meh Kohle
- Kunschtrase
Und anschinend isches so das das quasi äs Troschtpflaschter wäge de fählende Nati Schpiu...
Ussertdäm hätti d UEFA ja gärn dasme überau dr Ärnschtfau teschtet.
I Hoffe aber o das dr Cupfinau z Baern blibt.
|
|
 |
|
 |
|